KONTSUMISMOA ETA BRETXA DIGITALA
Gure lanean Kontsumismoari
eta Bretxa Digitalari buruz hausnartu dugu. Hasieran, zer erakutsi eta irakatsi
nahi genuen zehaztu genuen. Gaiari buruzko informazioa bildu genuenean
aurkezpena prestatzen hasi ginen; klaseko taldea kontuan izanik partaidetza
landu nahi genuen eta honekin bat zerbait irakatsi. Horretarako, buruhauste
asko eta askoren ondoren aurkezpena bitan banatzea pentsatu genuen,
kontsumismoa alde batetik eta bretxa digitala bestetik, beti ere haien arteko lotura
aipatzen.
Aurkezpenari
sarrera emateko dinamika bat prestatu genuen, hasiera – hasieratik klasekoak
partaidetzara bultzatzeko eta kontzientzia hartzen hasteko. Zenbat kontsumitzen
duten ikus zezaten galdera sorta bat bota genuen. Honen ostean Kontsumoari buruzko
informazioa eman genien (PPT-an ikusi).
Bigarren blokeari
sarrera emateko kuboaren dinamika prestatu genuen.
KUBOAREN DINAMIKA
4 talde egin genituen, 7 pertsonako
talde bat eta 8 pertsonetako hiru talde. Talde guztiek material berdina ez izan
arren, talde bakoitzak material jakin bat izan zuen. Materiala trukatu
zezaketen, horretarako talde bakoitzean arduradun bat zegoen. Trukaketak
klaseko iskina batean egin behar ziren. Materialarekin 8x8cm-ko kuboak egin
behar zituzten. Hori lortzeko, 10 minutu zituzten; kubo gehien egiten zituen
taldeak irabaziko zuen. Kuboak egiteko emandako materiala edo trukatutako
materiala baino ezin zuten erabili.
Emandako materiala:
1.go taldeari: 2 kartulina, 3 arkatz,
artazi pare bat eta 10 zelo zati.
2. taldeari: kartulina 1, 3 erregela, 3
artazi pare eta 10 zelo zati.
3.taldeari: 7 kartulina eta 4 zelo zati.
4. taldeari: 8 kartulina eta 4 zelo zati
Kartulina: lehengaiak
Erregela eta arkatza: jakintzak
Artaziak: teknologia
Zeloa: eskulana
Zertarako balio du dinamika honek?
Dinamika hau hautatu genuen teknologia
oso aurreratua izan arren baliabiderik izan gabe ez dela ezer egiten klasekoek jakiteko.
Dinamika honen
ondoren Bretxa Digitalari buruzko informazioa eman genuen (PPT-an ikusi). Eta
aurkezpenarekin bukatzeko galdera sorta bat bota genituen hausnarketa txiki bat
egiteko. Azken galderekin hausnarketa egiteko ez genuen denbora nahikorik izan
eta pena izan zen, honela ez genuelako klaseko kideen iritzia jaso.
No hay comentarios:
Publicar un comentario